ورود دختران ممنوع

ورود دختران ممنوع

دختر بیچاره(هه هه هه هه هه)

پسر : سلام عزیزم !!
دختر : زحر مار , خفه شو !!
پسر : خانمی اجازه هست من رو مخ شما کار کنم !!
دختر : خفه شو !! عوضی !!
پسر : دستت درد نکه , چه با ادب !!!
دختر : خفه شو !!
پسر : عزیز ساعت چنده ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : دیگه دوستم نداری ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : تو بم قلبم زلزله اومده !!! کمکم میکنی ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : حتی یه لحظه , یه لحظه پیشم بمون !!
دختر : خفه شو !!
پسر : مگه دوستم نداری ؟؟ پس چرا تنهام می زاری ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : I LOVE YOU
دختر : خفه شو !!
پسر : بی وفا دیگه دوستم نداری ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : شماره تلفنت را میدی ؟؟
دختر : خفه شــــــ 091.16.43.8 ــــــــو !! (( یعنی چند میتونه باشه ))
پسر : ID چی ؟؟ اونم نمیدی ؟؟
دختر : خفه شــــye_boos_bide_dar_rah_khoda@yahooــــــو !!
پسر : یعنی اصلآ دوستم نداری ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر : پس چرا تنهام نمیزاری ؟؟
دختر : خفه شو !!
پسر :یه چی بگم !!! (( لطفآ ))
دختر : خفه شو !!
پسر :با من ازدواج کن !!!
دختر : جدی میگی !!!!!!!!!!
پسر : خفه شــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــو !!!!!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

saeed afshin
ساعت18:07---21 بهمن 1390
سلام دوست خوبم. می خوای تمام ترفندهای کامپیوتر رو بیاموزی و حتی درست کردن سایت ؟؟؟؟بیا پیش ما. راستی از چت روم های میهن چت و مهشر و غیره.... بی زاری؟؟؟ بیا آدرس چت روم ما رو توی وبت بزار. ما یک بنر رایگان برات می سازیم. وشما را در دسترسی سریع که بیشترین بازدید را در روز دارد لینک می کنیم.

www.chat.zxr.ir



www.onetow.loxblog.com


SAEID
ساعت16:59---21 بهمن 1390
وبت خوبه

فقط یه خورده واقع بین باشیم بد نیس

ببخشیدا

سر بزن بهم.مررسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: کیارش بیرامی ׀ تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

زن گرفتم شدم ای دوست به دام زن اسیر من گرفتم تو نگیر چه اسیری كه ز دنیا شده ام یكسره سیر من گرفتم تو نگیر بود یك وقت مرا با رفقا گردش و سیر یاد آن روز بخیر زن مرا كرده میان قفس خانه اسیر من گرفتم تو نگیر


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , kia19.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM